Klacht: Onbeschofte en zeer brutale bezorger!

op 26 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist kwam een bezorger van PostNL een pakketje afgeven, maar hij belde keihard aan. Ik schrok me rot! Dus ik vroeg vriendelijk aan hem, wil je de volgende keer minder hard aanbellen? Toen zei hij: “ik bel altijd zo aan” en liep weg! Dat is hartstikke asociaal! Ik heb zijn kenteken genoteerd. (5-VWJ-73) En probeer op de website van PostNL klachten te komen en die is niet beschikbaar. Daarnaast heb ik de consumentenlijn gebeld, moet ik een uur lang wachten tot ik iemand kan spreken!

Deze bezorger MOET zijn excuses aanbieden!! Hij moet niet denken dat hij de baas is \"ik bel altijd zo aan\"! Het is MIJN huis! Mijn Privacy! Mijn rust! Deze man moet ABSOLUUT NIET MEER MIJN PAKKETJES BEZORGEN!!! Ik ben een klant! Ik vraag hem iets vriendelijk en dan reageert hij zo onbeschoft! Hij MOET zijn excuses door een hem zelf getekende brief aanbieden!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 12:09 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Alarslan,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A36