Klacht: Onbeschofte chauffeur

op 09 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket (Schoenen) afgeleverd maandag 9 maart bijYamila Schipper Imme 2 Eerbeek.
Deze chauffeur blokkeerde de doodlopende weg, waardoor er niemand weguit kon met de auto. De witte bus met kenteken V427VL stond midden op de weg, zodat je er zowel links als rechts niet door kon. Na een bescheiden seintjetoeter loopt hij tergend langzaam op zijn dode gemak naar nummer 2 en maakt handgebaren. Vervolgens op zijn terugweg nog een keer. Dan rijdt hij rustig achteruit en blokkeert expres nogmaals de uitgang omdat hij gaat omdraaien. Als ik zeg dat hij de bus zo moet parkeren dat er nog iemand langs kan zegt hij dat hij kan ruiken waar ik vandaan kom?? Behoorlijk onbeschoft. Omdat ik te laat kwam op mijn afspraak; wat mijn probleem was volgens hem; heb ik maar niets meer gezegd, maar dien ik deze schriftelijke klacht in.

Dat de chauffeur hierop wordt aangesproken, dat zijn gedrag onbehoorlijk is en dat DPD weet welke werknemers niet naar behoren functioneren.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 maart 2020 om 12:52 geantwoord

Beste Jolanda,

Bedankt voor jouw feedback. Mijn welgemeende excuses voor het gedrag en rijgedrag van de chauffeur. Het is niet de bedoeling dat de chauffeur op deze manier pakketten levert en omgaat met ontvangers.
Ik stuur de melding door naar het depot. Zij nemen dit verder in behandeling.

Customer Service DPD

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda.vacirca