Klacht: onbeschofte chauffeur

op 17 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedenavond,

Ik wilde vanuit centrum Breda naar het station met de bus van 18:06 meen ik… Arriva 9292 maar pin me er niet op vast. Had een ice tea gekocht bij de Mac. . Maar de hij hield de deur best lang dicht en sigaalde met zijn armen.. maar snapte hem niet. Toen deed hij de deur open en zei dat ik niet mocht drinken in de bus en het moest weggooien. Op een hele botte manier. Nog nooit gehoord dat het niet mag en stond ook niks op de bus beschreven. Vind absoluut belachelijk hoe de oude man met zijn passergiers omgaat!

Groette, Danielle

Als de man word aangesproken op zijn gedrag. En als het vaker gebeurd hem deze baan niet laten doen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Goedenavond, Zo te horen heb je een minder prettige ervaring gehad met een van onze bussen in Breda en dat je je drinken weg moest doen voordat je de bus mocht betreden. Ik heb er een melding van gemaakt zodat hier verder naar gekeken kan worden. Wel wil ik aangegeven dat het niet is toegestaan om sterk-geurende eten-/drinkwaren mee te nemen in de bus. De interpretatie van deze regel ligt bij de chauffeur. Wanneer deze het drinken als overlastgevend bestempeld kan deze een reiziger vragen afstand hiervan te doen. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 12:19 geantwoord

Zo te horen heb je een minder prettige ervaring gehad met een van onze bussen in Breda en dat je je drinken weg moest doen voordat je de bus mocht betreden. Ik heb er een melding van gemaakt zodat hier verder naar gekeken kan worden. Wel wil ik aangegeven dat het niet is toegestaan om sterk-geurende eten-/drinkwaren mee te nemen in de bus. De interpretatie van deze regel ligt bij de chauffeur. Wanneer deze het drinken als overlastgevend bestempeld kan deze een reiziger vragen afstand hiervan te doen. ^JE

Alle klachten die gemeld zijn door danielle33333