Klacht: Onbeschofte buschauffeurs

op 25 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Zwolle, dit geldt niet voor alle chauffeurs.. maar Als ze te laat zijn moeten de passagiers dit ontgelden door extra hard even te remmen en de deuren dichtgooien als je er nog tussen staat als je eruit moet. De oplaadpunten van de ov chipkaarten in de bus zijn vaak buiten gebruik een extra ergenis!! Waardoor je vaak deze taferelen kan krijgen, echt schandalig!

Gewenste Oplossing:

Ook zijn er gelukkig vriendelijke collega's die het begrijpen als de ov oplaadpunt niet werkt, en dat je netjes je kaart hebt opgewaardeerd, dat je nog je mag rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 oktober 2017 om 18:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stones78,

Wij rijden geen bussen in Zwolle. Daar rijdt Keolis (Syntus). Voor klachten kun je terecht op: https://klantenservice.keolis.nl/hc/nl.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Stones78