Klacht: Onbeschofte buschauffeur !

op 04 oktober 2011 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou, dus ik een abonnement aangemaakt zodat ik vanaf rotterdam naar bergen op zoom kan gaan.
Vervolgens twee dagen zonder poespas kunnen gaan en terugkomen.
Kom ik vandaag in de bus zegt de buschauffeur dat mijn abonnement niet geldig is? En toen ik vroeg van waarom, antwoordde hij met ik heb nu geen tijd je moet maar een kaartje kopen en hij was ook niet bereid om goed naar mijn verhaal te luisteren en goed naar mijn abonnement te kijken!
Nou ja, geen probleem ik weer naar RET van rotterdam centraal, vertellen ze me daar dat hij wel geldig is en dat de buschauffeur dat helemaal niet mag zeggen.
Nou ja, nu heb ik dus wel 6 euro verspild om een kaartje te kopen !
Maar het ergste was nog dat ik me ZO erg heb geschaamd, omdat iedereen die in de bus zat me aankeek, alsof ik zo dom was en niks begreep.

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel graag mijn geld terug willen krijgen !!!
Tegenwoordig is 6 euro veel geld !
En ik heb gewoon een geldig abonnement !

Alle klachten die gemeld zijn door Ashvini