Klacht: Onbeschofte buschauffeur, te volle bus!

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus kwam op de halte aangereden bij Veghel Corridor vervolgens wouden ik en een paar andere de bus instappen en toen gooide de buschauffer de deur dicht terwijl wij midden in de deur stonden, deur ging natuurlijk niet dicht omdat wij erin stonden en vervolgens grote mond de buschauffer die zeiden dat niemand erin mocht stappen want is vol. Nou als er mensen uit kunnen stappen kunnen wij de plek wel overnemen om erin te stappen. Vervolgens stel ik de vraag of er een extra bus ingezet is, gooi die de deur dicht en doet die hem open zegt die : was de buurman al wakker toen u wakker was? Met zijn vieze opmerking. En weg reedt die. Dit gebeurt al keer op keer dat er of een bus vol zit of een buschauffeur die brutaal is, niet bepaald klant vriendelijk! En ik mag iedere keer een bus eerder nemen maar dan nog! Wordt er niet veel gedaan en iedere klacht ingedient en enige wat ze zeggen is sorry. Sorry kom ik niet ver want ik ben de gene die last van heb en ik ben de gene die mag verantwoorden tegenover mijn werkgever!!

Gewenste Oplossing:

Kom eens een keer met een nuttige iets waar wij als klanten iets aan hebben. Aan enkel excuses of sorry heb ik en of mijn werkgever niks aan! Tevens moet er wat gedaan worden aan de buschauffers die niet bepaald klantvriendelijk zijn! Zeg niet dat allemaal zo zijn maar er zitten er echt paar tussen die het totaal niet van hebben!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste LSFashion,

Wat een erg vervelende situatie heb je vandaag met lijn 305 meegemaakt. Zoals jij het hier schrijft, hoort het natuurlijk niet te gaan.

Ik zal je klacht intern doorsturen naar de manager in de regio zodat de chauffeur op zijn gedrag wordt aangesproken. Ook wordt er dan gekeken naar de drukte op deze lijn.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door LSFashion