Klacht: Onbeschofte buschauffeur

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik Roy Paulissen moest met de bus lijn 3 van het miradorplein naar het station in Maastricht op 15-9-2017 om 19:26.
Bij aankomst op het station ben ik me rugtas om het doen, opeens stapt een vrouw achter in daar waar ik moest uitstappen en de deuren gaan meteen daarna dicht.
De chauffeur begint tegen de mevrouw te schelden dat ze niet achterin mag instappen.
Na dit alles vraag ik netjes of hij de deur open wil doen krijg ik me daar een grote mond van meneer de chauffeur darlt ik te langzaam was geweest ik heb hier alleen op geantwoord of hij even normaal wilde doen en ben weg gelopen.
Hoe reageert deze chauffeur op ouderen?
En hoe reageert iemand anders ivm geweld tegen chauffeurs?

Met vriendelijke groet,
Roy Paulissen

Gewenste Oplossing:

Ik ben eigenlijk altijd tevreden geweest.
Maar dit slaat echt nergens op!
Ben er gewoon heel erg kwaad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 20:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste PaulissenRoy87,

Wat jammer om te lezen dat je deze situatie hebt ervaren. Ik snap dat je er van op kijkt. Ik stuur je klacht daarom ook intern door naar de betreffende regio zodat de situatie met de betreffende buschauffeur besproken kan worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimale reiservaring te bieden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door PaulissenRoy87