Klacht: Onbeschofte brutale caissière

op 09 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik heb vandaag boodschappen gedaan bij de dirk van den broek Mercatorplein. Aangekomen bij de kassa zit er een geïrriteerde cassiére achter de kassa en scant ze heel wild onze boodschappen. Me moeder geeft aan dat ze het niet prettig vind hoe de caissière onze boodschappen scant. Ik heb toen netjes aan de cassiére gevraagd of ze rustig wilt doen want we hadden ook wijn en een paar Heineken flesjes die bijna omvielen omdat zij zo wild ging scannen. Vervolgens zegt ze ja ik snap niet wat je bedoelt en hoe bedoel je. Ze zei daarna ook dat het niet haar probleem is dat ze onze boodschappen zo scant. Vervolgens roept ze een collega en vraagt of die onze boodschappen verder kan scannen. Ze ging tekeer tegen mijn moeder en ook tegen mij. Uiteindelijk wilde ze met ons vechten althans met mijn moeder en ik kwam voor me moeder op. Ze werd door collega’s naar achter gebracht en vervolgens schreeuwende ze kom dan kom dan. Ik pik dit niet ik kom al jaren bij deze dirk en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat er hier wat aan gedaan kan worden want zo ga je niet met klanten om.

Ik ben pas tevreden als zij der excuses aanbied of ontslagen wordt of verplaatst wordt naar een andere filiaal.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shan12