Klacht: Onbeschofte bezorger

op 12 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er een wasmachine bezorgd worden, wij hebben extra betaald voor het afvoeren van de oude en het plaatsen van de nieuwe machine op de eerste verdieping.
De bezorger kwam aan en bekeek de trap ( een gewone 13 tree trap zoals in iedere rijtjes huis staat ) en zei dat gaan wij niet doen. Mijn vrouw vroeg hem goh dit is een normale trap waarom kan dit niet, het enige wat hij nog zei dit gaan wij niet doen.. Mijn vrouw zei toen dat ze naar de Mediamarkt ging bellen waarop hij haar toesnauwde \\\” daar heb ik niks mee te maken\\\”
en ging zijn baas bellen.Ondertussen had mijn vrouw de Mediamarkt aan de lijn die haar vertelde dat voor deze service via post NL extra@home betaald was en de bezorger de wasmachine gewoon diende te plaatsen op de eerste verdieping, de bezorger had zijn baas aan de lijn en hij had het over dat wijf wil de machine over deze trap naar boven hebben. mijn vrouw heeft de wasmachine niet geaccepteerd en en deze mee teruggestuurd met de bezorger.

Kortom een zeer onbeschofte bezorger

Ontsla deze onbeschofte kerel onmiddellijk.

Ons betaalde bedrag z.s.m. terug

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2017 om 11:54 geantwoord

Beste meneer van Gils,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken, dit is niet de service waar wij naar streven. Uw klacht wordt met de gegevens uit deze zending doorgezet naar de betreffende vervoerder om deze kwestie met de chauffeur te bespreken opdat dergelijke gevallen in de toekomst vermeden kunnen worden.

De chauffeur heeft bij de afmelding aangegeven dat er los tapijt op de trap lag. En daardoor het te gevaarlijk was om de bestelling naar boven te brengen.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 29 juni 2017 om 13:27 geantwoord

Extra@Home jullie worden toch ingehuurd door andere partijen? dan mogen jullie wel eens achter je oren krabben en na gaan denken wat voor rol je personeel in dit alles moet gaan spelen.
Deze chauffeur heeft van een afstandje gezien dat de vaste vloerbedekking ( ligt er ongeveer 2 jaar gelijmd op ) los lag!!!
De chauffeur had het telefonisch tegen zijn baas over \" dat wijf \" MIJN VROUW JA EIKEL jammer dat ik niet thuis was.
Hij zei ook nog tegen zijn baas dat mijn vrouw het had over een KUT smoesje, nu ken ik mijn vrouw al 30 jaar en ik weet zeker dat zij deze woorden niet heeft gebruikt.

Die chauffeur dien je gelijk te ontslaan het is werkweigering punt uit.

Reactie van de melder van de klacht Rob van Gils

4 maanden geleden - Diezelfde wasmachine nu bij Coolblue besteld, de is zonder enige moeite door de chauffeur en zijn hulp naar boven gebracht op deze "gevaarlijke " trap, super tevreden over deze service bij Coolblue, Het schijnt niet door te dringen dat bedrijven met een zeker monopolie op bezorgen dit langzaam maar zeker kwijt raken door personeel dat zich niet weet te gedragen. Extra@Home jullie hebben de mediamarkt geld gekost en een goede klant want dit was de laatste x dat ik iets bij de mediamarkt heb gekocht ik bestel nu voortaan bij Coolblue.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob van Gils