Klacht: Onbeschofte beveiliger en teamleider

op 25 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Karretjes beleid albertheijn almere oostvaarders station. Ik heb een kar aangenomen en wou jongste kind erin zetten. Werd er mij gevraagd om ook de oudste van 8 jaar erin te zetten. Ik gaf aan dat ik haar nier kan tillen en dat zij te groot is voor het karretje. Vervolgens wou de beveiliger een grote bek geven door zijn stem te verheffen en heb ik ook mijn stem moet verheffen om hem op zijn plaats te zetten
Hij vondt ik moes t dan maar 2 karretjes. Terwijl ik vrijdag nog boodschappen heb gedaan en dezelfde beveiliger mij door liet lopen met 1 karretje en 2 kinderen. Ik vindt van houdt je aan het beleid niet de ene keer wel door laten lopen om vervolgens een paar dagen later komen zeggen beide kids in de wagen. Het stelt allemaal niets voor. Zelfde albertheijn weigerde ook contant geld aan te nemen terwijl het nog steeds een wettelijke betaalmiddel is. …. de teamleider vondt van ik moest de winkel uit en dat heb ik geweigerd en zei toen ik ga dan wel naar de etos. Vondt hij van ik mag daar ook niet. Ik wordt een beetje moe van deze hele fucked up beleid en het wordt eenstijd dat deze rotzooi afgelopen is. Sommigen mensen nemen hun werk te serieus en vinden het raar wanneer men boos wordt als zij zelf niet aan het beleid houden.

Ik ben het gewoon zat dat de regels steeds veranderen . Houdt je aan 1 beleid wel of niet kinderen in het karretje. Maar vindt de leeftijd van ren 8 jarige in een karretje te oud en ook niet netjes en dan moer men hun boodschappen daarop zetten waar kinderen met hun voeten erop hebben gezet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desire27