Klacht: Onbeschofte behandeling

op 21 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Wij hadden twee artikelen in een ander filiaal van Dirk van den Broek gekocht en wilden ze nu retourneren bij Dirk van den Broek in de 2e Hugo de Grootstraat, omdat dat dichter bij huis was. Dat kon niet vertelde de medewerkster aldaar aan de servicebalie. Zij riep een andere dame die de bon mee naar achteren nam. Na twintig minuten wachten werd het ons teveel en vroegen wij de bon en artikelen terug om dan maar naar het filiaal te gaan waar de artikelen in eerste instantie gekocht zijn. Dat ging niet werd er weer geantwoord omdat de andere dame met de bon weg was. Na aandringen kwam zij uiteindelijk na weer eens tien minuten terug met de mededeling dat de computer de bon niet herkend, terwijl de artikelen diezelfde dag nog geen twee uur eerder gekocht waren. Ik vroeg om een klachtenformulier en de naam van de dame die ons een half uur heeft laten wachten, maar zij wilde haar naam niet geven en vertelde dat ik maar naar internet moest gaan en dat ik de volgende keer eerst direct naar de balie moest komen en niet eerst de winkel in moest, want dan had ik het ook uit de winkel kunnen pakken!!! Er is in die vestiging een lang soort dranghek om bij de servicebalie te komen, dus een andere weg dan via de winkel was niet duidelijk en ten tweede is de insinuatie van diefstal terwijl ik een kassabon presenteer wel heel opmerkelijk en ten derde was een controle via winkelcameras mogelijk geweest om die optie uit te sluiten. De artikelen werden niet terug genomen. KORTOM EEN SCHANDELIJKE BEHANDELING VAN EEN KLANT DIE GEWOON IETS TERUG KOMT BRENGEN

Excuus en terugname artrikelen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 24 juli 2017 om 12:54 geantwoord

Wat een teleurstellend bezoek aan onze winkel meneer Baja. Uiteraard is het niet de bedoeling u met een vervelend gevoel onze winkel te laten verlaten. Ik stel u vriendelijk om het voorval persoonlijk met elkaar te bespreken. Vindt u het goed als de supermarktmanager meneer Olivier telefonisch contact met u opneemt? Of dat u belt voor het maken van een afspraak in de winkel is uiteraard ook een mogelijkheid.
Met vriendelijke groeten,
Dirk