Klacht: Onbeschofte behandeling

op 21 januari 2014 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

op 4-01-214 ging ik en mijn vriendin naar huis vanuit schotland.Het vliegtuig vertrok om 9.20 vanuit Glasgow en wij waren daar om 7.15 wij hebben ingecheckt en op de ticket stond bording procedure 8.50 wacht tot het op het bord staat om naar de gate te gaan het stond om 8.45 op het bord en wij gingen naar binnen.Ik zit aan veel medicijnen en heb daar ook een paspoort voor maar ondanks dat werd mijn koffer appart gelegt en nader onderzocht dit verhaal heeft 45 min geduurd dus vliegtuig gemist.wij moesten toch naar de gate lopen en daar aangekomen werd gezegt dat vliegtuig al weg is. Gezien het feit dat iok na een stukje lopen behoorlijk wat pijn heb in mijn benen ben ik gaan zitten ,ondertussen werd mij vriendin verteld dat zei terug naar security moest om de tickets te laten transfuren dus zei ging terug.Ik bleef achter bij de gate omdat ik even niet meer kon lopen van de pijn.mijn vriendin werd door gestuurd naar de inchek balie en liep dus helemaal terug door het vliegveld om de tickets te transfuren op dat moment pakte de medewrkerster van de KM de tickets zij dat ze niet meer geldig waren en verschuurde ze en gooide ze weg.De mededeling was dat er geen vliegtuigen meer terug gingen naar schiphol en niet eerder kon dan de volgende dag en dat zou 400 pond kosten per persoon 3x het bedrag dan wat we hebben betaald voor een retourtje per persoon.Ik zat nog bij de gate op dat moment en mijn vriendin moest nog terug alleen mogt niet meer omdat ze geen bording ticket meer had dus ik zat daar met onze koffers en andere spullen bij te komen van het lopen dus ik noest in me eentje terug lopen (wat ik op dat moment even niet kon ) naar de inchek bali.alleen op dat moment komt een mederwerkster van de KLM bij mij om te zeggen dat ik daar niet mocht wezen en meteen weg moest,waar ik tegen haar vertelde ik heb een hndicap heb nu veel pijn en moet even 5 min rusten.de medewerkster zei meteen dat dit niet mocht en ik meteen weg moest anders zou ze de politie waarschuwen.Ik vertelde haar nog een keer van de pijn en dat ik even niet kon lopen en dat ik een handicap heb , waarop zei meteen zei dat ze de polietie ging bellen om mij te verwijderen van de gate waarop ik zei stuur ze dan maar want ik kan nu toch niet lopen dus had ik zo iets van ik zie wel wat er dan gebeurt.Op dat moment gaat er over de speaker van het vliegtuig mij naam in de ronte of ik met spoed naar de incheckbalie wil komen en i dacht hoe dan met 2 koffers en de mensen van de KLm bij de gate stonden mij te dwingen dat ik moest opschieten het hele verhaal komt hier op neer als je je vliegtuig mist bij de KLM dan ben je voor hun een hond ik heb de KLm ook aan de tel gehad inmiddels maar ik werd nog steeds zo behandeld en dat sorry voor hun genoeg is.Daarbij komt ook dat mijn vreindin overstuur bij de balie van de KLM stond en er gewoonweg niet verder gekeken is wat de KLM kon doen voor ons om terug te komen en haar verder aan haar lot heb overgelaten

ik wil een excuus en een vergoeding voor wat mijzelf en mijn vriendin is aan gedaan

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mitchhh1