Klacht: Onbeschofte afhandeling klacht

Danielle Sibylla op 02 augustus 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb bij Coolblue een klacht over een strijkijzer ingediend. Het antwoord van Coolblue van 2 augustus 2021 per e-mail was, dat ik een andere behandeling wilde afdwingen en dat ze daar niet op ingingen. Ik had gevraagd of Coolblue coulant wilde zijn omdat de garantie van het strijkijzer slechts een paar maanden verstreken was. Andere bedrijven doen daar niet moeilijk over: die zijn coulant.

Als ik schriftelijk excuses krijg van het management van CoolBlue en als ze hun medewerkers, die klachten afhandelen, gaan opvoeden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 07 september 2021 om 15:07 geantwoord

Beste Danielle,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Jouw feedback maken wij bespreekbaar binnen Coolblue om herhaling te voorkomen. Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Danielle Sibylla

Heeft op 07 september 2021 om 21:47 geantwoord

Welke oplossing? Dit is een nietszeggend verhaaltje. De reactie is veel te laat.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle Sibylla