Klacht: Onbeschoft personeel Beverwijk

op 15 september 2018 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Goedendag,

Vandaag bezocht ik rond 15:00 Kwantum Beverwijk aan de parallelweg . Ik liep naar 3 verkopers toe bij de tapijten afdeling om te vragen of er nog tapijtreiniger te koop was. De ene kale man ( ik heb geprobeerd zijn naam te onthouden maar ik ben het vergeten) richtte zich naar mij en zei: Mevrouw weet u dat uw haar paars is?? Ik vind dit een zeer onbeschofte houding naar een klant. Het gaat mij niet alleen om dat hij dat tegen me zei , maar ook op de manier waarop. Van dat manse apengedrag. Krijgt het personeel bij de Kwantum geen opleiding hoe je met klanten dient om te gaan? Zo doe je niet tegen klanten. Wie denkt die mafkees wel wie hij is! Ik wilde ook nog een kastje kopen . Ik koop er gelijk nooit meer iets al is het de laatste winkel in Nederland. Verkopers met zo’n houding lokken agressie uit.

Als hij 10 zweepslagen heeft gekregen ..

Sorry, hij moet even aangesproken worden door de directeur of een leidinggevende .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RitaMaria