Klacht: Onbeschoft personeel

op 03 september 2016 over Sun Express in de categorie Installatiebedrijven

Mijn man vloog 3 septemder om 10.20 uur vanaf schiphol naar Antalya. Ik ging met hem mee om in te chekken omhad hij niet zo goed nedelands verstaat. Bij de inchek bali zat een dame onderuit gezakt op haar stoel. We kregen niet eens een goedemorgen . Mijn man zette zijn baggage op de band. De dame zei iets tegen ons maar wij beide verstonden het niet. Toen schreeuwde ze ” handbaggage” . Blijkbaar moesten we eerst de handbaggage op de band neerleggen. Dit deden we. Daarna de ruimbagage. De dame zei geen woord. Daarna zei ze weer iets tegen ons wat wij niet verstonden. Ik zei tegen haar dat ze misschien iets harder kon praten omdat wij haar niet konden verstaan. Toen kregen wij de wind van voren dat wij dit normaal aan haar moesten vragen. Ik zei tegen haar dat ik dat deed en haar niet kon verstaan. Daarna scheuuwde ze odd size balie 29. Ik vroeg wat bedoel je daarmee. Het enige wat ze weer zei odd size 29. Ik vroeg haar waar dat was. Het enige wat ze zei balie 29. Wat een onbeschofte dame bij sunexpress . Misschien dat sunexpress haar een klantvriendelijkheids cursus kan aanbied.

Misschien is het alleen deze dame maar zeer van geschrokken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sun Express over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Engin1234