Klacht: Onbeschoft personeel

op 24 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Personeel is onbeschoft, ze vinden je als klant vervelend.
Men vraagt ook niet of je een kassabon wilt, zij bepalen dat voor je.
Je moet het maar netjes aan ze vragen.

Ook als je het netjes vraagt, zijn ze onbeschoft en personeel probeert bijval te krijgen van het overige winkelend publiek.

Gewenste Oplossing:

Ik ben al tevreden, ik haal mijn boodschappen wel elders, en bijkomend voordeel, is ook nog eens goedkoper.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gummybears