Klacht: ONBESCHOFT PERSONEEL

op 15 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

locatie steenweg.
rond 12 uur was ik op de kerstafdeling. ik werd door uw medewerksters zeer onvriendelijk behandeld. de eerste medewerkster antwoordde mijn vraag op hoe bepaalde kerstversiering er uit ziet als hij aan is. er stond een voorbeeld opgetuigd, echter deden de batterijen het niet (meer). zij antwoordde”ja dat zou ik ook wel eens willen weten”(grappig?) zij verwees mij naar de klantenservice. aldaar wilde een medewerkster mij wel helpen, maar wilde eerst een andere klant verder helpen. doch na 10 minuten wachten heb ik een andere medewerker gevraagd te helpen. hij deed zijn uiterste best, doch werd (achter de servicebalie) gezegd dat ie geen batterijen in de verlichting mocht plaatsen.
nu zei ik dat ik geen batterijen wilde, maar (herhaal) graag wil zien hoe de verlichting er uit ziet. de baliemedewerkster zei dat zij geen batterijen kan plaatsen waarop ik het nogmaals (!) zei. zij gaf mij daar

Melding aan locatiemanager. Service dient beter te worden gewaarborgd.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht J Haagsma

9 maanden geleden - Beste lezer, Naar volle tevredenheid ben ik door de consumentenservice geïnformeerd. Zij vinden dat ik goed geholpen had moeten worden en zullen contact gaan zoeken met het filiaal. Bij deze zie ik de klacht als afgehandeld. met vriendelijke groeten, J Haagsma

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J Haagsma