Klacht: Onbeschoft gedrag van de manager

op 26 augustus 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Geachte heer mevrouw,

Mijn moeder wil graag een klacht indienen hoe zij behandeld is in de winkel.

Er is geen klachten formulier dus dacht ik dat ik het deze weg ga doen.

Naam afzender F. Lartey
Straat en huisnummer afzender: Anoniem
Postcode en plaats afzender: Anoniem

Plaats en datum Almere Centrum
De Diagonaal nr 15 1315 XD

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen dagen op 21 augustus 2017, kocht ik bij u een bril bij Specavers bij de diagonaal nr 15 te Almere centrum.

IK had een vraag omdat ik niet goed kan zien met de bril. Vermoedelijk de baas (de eigenaar heeft mij heel onvriendelijk te wordt gestaan).

Hij begon tegen mij te schreeuwen, wat moet jij nou! kutwijf was zijn reactie.

Die discussie ontstond omdat er onduidelijkheden waren met de afspraken van Specsavers. Als de bril niet goed was mag ik hem ruilen. Vermoedelijk had de eigenaar mij ook in het verleden geholpen. En hij zij is de sterkte goed? In ging er van uit van wel. Maar ik had toen pijn in mijn ogen waardoor ik het niet kon meten.

Ik kom daar nooit meer terug. En ik ga mijn vrienden adviseren ook niet meer naar Almere Specavers te komen
Het product zou naar behoren moeten functioneren, zeker zo kort na de aanschaf (binnen de garantietermijn). Nu dat niet het geval is, ben ik van mening dat er sprake is van een ondeugdelijk product.

Ik gooi de bril weg en ga lekker ergens anders

Jeffrey (zoon van F Lartey)

Ik kom nooit meer terug.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 12Pelham