Klacht: Onbeschoft gedrag

op 11 oktober 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 11-10-2017 uw vestiging bezocht op Cornelis de Witt straat 84 te Dordrecht-Centrum. De medewerkster waar ik mijn product om vroeg, zei ik kan het niet vinden. Toen heeft zei de leidinggevende erbij gehaald, en hij zegt doodleuk we verkopen dat niet. Nadien zag ik in het actie schap dat het wel werd verkocht. Heb hem daarop aangesproken, en zegt dit niet te erkennen. Noemen ze dit service terwijl ik bijna elke dag klant ben? Zo ga je niet om met vaste klanten!!

Gewenste Oplossing:

Meer luisteren naar vaste klanten!! Service gericht werken, indien nodig wel goed informeren zoals een leidinggevende Mark van den Brink!! Een beetje meer moeite doen, voor vaste dagelijkse klanten is een schone zaak!! Mocht u mij niet geloven, zal ik zeker dit via mijn mobiel gaan vast leggen!! Geloof het ik ben elke dag vaste klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Emiel te Boekhorst