Klacht: onbeschoft gedrag

op 16 september 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Op mijn TV scherm krijg ik gemeld storing S004 als ik op de radio afstem. De klachten zijn van het begin af aan al, vanaf het bestellen tot levering voordat daar iemand in de gaten had dat er een andere kastje moest komen.. Maand verder inmiddels alles netjes betaald zal retour komen niet dus..
Vanaf 17-09-2017 weer problemen moest alles resetten ..?
Wij bellen met Fiber stappen alles uitgevoerd gevolg heb geen internet geen tv geen wifi leuk z ,n aktie gratis Ziggo sport …
Ze zouden er een spoedje van maken ja niet dus zitten nog steeds zonder …. maandag zijn we de eerste … laten we het hopen .. maar kids huiswerk ja jammer dan vertel dat maar is op school…

na veel ergernis en heel veel telefoontjes (gem. wachttijd 12 min) geen steek verder. Personeel call center weet niets, belooft en komt dan afspraak niet na. Buiten het feit da ze soms heel brutaal zijn mevr staat voor spoedje 5 dagen dus kan ook pas vrijdag worden ben je klaar mee Gaat een hoop geld kosten voor Fiber

Ik ben pas tevreden als de installatie, Tv, radio, telefoon en internet perfect werken zoals wordt belooft.

Ik wil zonder problemen per direct van het contract af.. ben er helemaal klaar mee.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Reactie van de melder van de klacht pvgek

1 jaar geleden - De storingsmelding is gisteren aangemaakt. Onze technische dienst pakt dit maandag op om te kijken naar oplossingen. Ze zijn maandag weer op kantoor dan wordt het verder behandeld. ^HJ MM tot nu toe niets vernomen ... maandag is geweest op naar de dinsdag? nog steeds geen tv enz.. Goed voor elkaar Fiber des te meer reden om het contract te ontbinden...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht pvgek

11 maanden geleden - Update dinsdagavond weer gebeld met Fiber 19-9-2017 weer een ticket uit storingsdienst ., ze gaan eerst telefoon repareren binnen 5 werkdagen ... tv komt later . Ik ben er zo klaar mee .. Inmiddels proberen we via andere provider contract af te sluiten. leuk we hebben de laatste 2 facturen terug laten storten krijg nu dreigementen dat we binnen 5 dagen moeten betalen anders gaan ze ons afsluiten voor diensten die we niet geleverd krijgen .oja als we niet betalen krijgen we een deurwaarder onze kant op . <Moet niet gekker worden .

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 22 september 2017 om 13:01 geantwoord

Geachte mevrouw Burgers,

Vervelend dat u last heeft gehad van een storing. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Gisteren hebben hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad en de storingen zijn verholpen.
Als u een storing ervaart, kunnen wij achteraf bepalen hoe lang de storing heeft geduurd en kunnen wij u hierin compenseren. Een storing ontslaat u echter niet van de betalingsverplichting die u aan ons heeft.
Wij hebben u ook een compensatie aangeboden. Deze kunnen wij met u verrekenen zodra u de openstaande facturen aan ons heeft voldaan.

Fiber Nederland

Heeft op 22 september 2017 om 13:20 geantwoord

Ik heb helemaal geen contact gehad met jullie en de storing is nog niet verholpen ?

Reactie van de melder van de klacht pvgek

11 maanden geleden - Klacht is helemaal niet opgelost hebben nog steeds code S004 fout opgetreden kan zender niet weer geven.. tevens telefoon werkt nog steeds niet... Contact is er niet geweest zitten al sinds 15-9 met dit probleem ... nog geen oplossing ....

Alle klachten die gemeld zijn door pvgek