Mijn Klacht:
Donderdagavond, een minuut over negen. Aangezien wij vrij laat uit ons werk komen, moeten wij op Donderdagavond ca 8.30 boodschappen doen. Normaal zijn wij nooit de laatste klant weg (gisteravond ook niet), maar een teamleider kwam naar ons toe: U bent op Donderdagavond altijd zo laat, zou U wat eerder willen komen? Wij willen ook graag vroeg naar huis. Onze reactie is eigenlijk: dan komen we wel helemaal niet meer, de Lidl heeft ook alles en daar worden we nooit onbeschoft behandeld of de winkel uit gekeken.
Filiaal: Struytse Hoek, Hellevoetsluis
Via chat gemeld, maar daar chat ik met Anette die gewoon geen antwoord geeft.
Gewenste Oplossing:
Excuus en betere training van het personeel in klantbenadering.

