Klacht: Onbeschoft behandeld op een gewone vraag

op 07 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga net bij de Hema in Rotterdam in de stad een ontbijtje eten voor 2 euro normaal ga ik naar Zuidplein of Keizerswaard waar de service heel erg goed is.
Maar nu in ben ik in de stad neem een cappuccino en vraag aan de kassiere hebben jullie geen grote mokken , want die heb ik altijd waarop geantwoord woord ‘ nee wij zijn een zelfbedieningsrestaurant .
Oh zeg ik maar op Zuidplein en Keizerswaard wel !
Waarop ze zegt ‘ dan stuur je toch een mail met een klacht en keek me aan!!!!
Nou sorry dit heb ik nog nooit mee gemaakt ben er heel erg van geschrokken

Gewenste Oplossing:

Wanneer mensen als ze iets vragen normaal geholpen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madeliefje151