Klacht: Onbeschoft behandeld door een medewerker

op 28 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vandaag was ik met mij twee kinderen (baby & peuter) in de Hema te Utrecht (Winkelcentrum Over echt). Ik stond in de rij voor de kassa en was aan de beurt toen bleek dat kassa ernaast niet werkte. De kassamedewerkster van die kassa liep weg. Vervolgens werden de mensen die daar in de rij stonden geholpen door de medewerkster die achter de kassa stond waar ik op het punt stond te betalen. De kassamedewerkster negeerde mij en hielp de andere klanten. Toen ik er iets van zei, werd ik afgesnauwd, want die andere klanten stonden langer in de rij. Dit was trouwens niet waar. Ik had het op zn minst netjes gevonden als ze had gevraagd of ik het niet erg vond dat ze de andere klanten eerst ging helpen. Ik had haar namelijk kunnen vertellen dat mijn dochter heel nodig naar het toilet moest en dat ze haar plas als peuter niet lang kan ophouden. Dit was trouwena overduidelijk aangeIen mijn dochter de hele tijd erg luid riep dat ze nodig moest plassen. Het feit dat de kassamedewerker ervoor koos om mij heel bewust te negeren en 3(!) andere klanten voor te laten gaan, gaat mijn pet te boven. Voor mij voortaan een dikke streep door de Hema! Jammer aangezien ik al jaren een trouwe klant bent.

Dat laat ik over aan Hema zelf

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SofiaMay