Klacht: Onbeschoft behandeld door de manager Specsavers Vlaardingen.

op 15 oktober 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Gedeelte van mijn eerste mail die op 1 okt had verzonden. Over de manager van Specsavers Vlaardingen:

Ik neem dit besluit omdat ik niet kan accepteren dat een manager en ook nog een man. Normaal vind om zo met klanten te communiceren. Terwijl ik alleen een oplossing zocht voor m’n bril. M’n bril waar ik zodra ik op sta in de ochtend tot ik naar bed ga afhankelijk van ben!

Ik maak mij dan ook zorgen dat als hij en jullie normaal vinden tegen een klant je stem te verheffen, schreeuwen op te hangen twee keer in de klant haar oor. Ik mij afvraag of hij tegen meer vrouwen in zijn dagelijks leven zo te keer gaat en behandeld? Ik vind dat zorgwekkend! Ik vraag mij af voor de 3 vrouwen die ik gesproken heb of hun dat op prijs zouden stellen? Ik niet! Ik heb daar heel naar gevoel aan over gehouden. En ook verdrietig om geweest. Maar op dit moment ben ik boos. Een man hoort nooit zo tegen een vrouw te praten. En een manager van een winkel ook niet. Klanten zoals ik zorgen er wel voor dat hij rond te kan komen.

Ik heb recht op een excuses! De manier hoe hij met mij omging is niet normaal. Zo behandel je een klant niet dat al sinds haar vijftiende klant bij jullie is!!! Ik zocht alleen een oplossing voor m’n bril. Maar dat was kennelijk te veel gevraagd.

Ik vind het beleid van specsavers dan ook slecht. Maar 1 jaar garantie hebben. En als je bril na de garantie kapot gaat. Je het zelf maar mag uitzoeken. Jullie zijn geen boodschappen winkel. Jullie zijn een brillen winkel. Mensen zoals ik die bij jullie komen zijn afhankelijk van winkels zoals jullie. Om dagelijks normaal de dag door te kunnen komen met behulp van hun bril. Want zonder bril kunnen veel mensen weinig tot helemaal niks. En niet iedereen heeft een geldboom dat ze gelijk maar meteen een nieuwe bril kunnen aanschaffen.

Ik kan nu niet naar m’n werk en school. Omdat ik zonder bril niet kan auto rijden. En ook niet het risico ga nemen zonder bril de weg op te gaan!

Ook vind ik het niet netjes dat de medewerker die ik dinsdag sprak. Mij beloofde om of mij die zelfde dag nog terug te bellen en anders morgen. En heel misschien haar collega die zelfde dag nog. Woensdag twee keer zelf terug gebeld. Eerste keer was beloofd dat de collega die toen op nam zou vragen of de collega van dinsdag mij wou mailen. Wat niet gebeurde en ik dus eind van de middag zelf heb gebeld. En andere collega aan de telefoon kreeg. Die het meest behulpzaam was. En mij uitleg gaf waarvan ik gehoopt had dat dinsdag te krijgen toen ik naar de winkel belde. Maar in plaats daarvan volledig uitgekafferd werd door de manager.

Ik heb advies gevraagd bij een andere brillenzaak. En het blijkt dat alleen het schroefje vervangen hoeft te worden. En de bril wel te repareren is. En ze het heel raar vinden dat jullie beweren dat dat niet kan. En zo met mij als klant omgaat word.

Wat raar is omdat de manager van specsavers Vlaardingen en jullie die m’n bril niet gezien hebben. Zeggen dat dat niet kan! Net zoals de manager bleef beweren dat ik vorig jaar heel nieuw model had gehad. Wat niet zo is en de kras op de neus brug daar bewijs van is. Ook gezegd was door de medewerkster die mij toen hielp dat de bril uit de collectie is. En als het niet gerepareerd kon worden, ik dan een andere bril moest uitzoeken. En de dag dat ik m’n bril bracht en weer op haalde hij niet eens aanwezig was. En ik zelf toch echt wel het beste weet in welke toestand ik m’n bril afgaf. En alleen het pootje hersteld is en de glazen vervangen.

Raar blijft ook dat vorig jaar zelfde probleem was met het pootje en het wel gerepareerd kon worden. En nu omdat het buiten de garantie is opeens onmogelijk.

Ik wil een excuses van de manager.

Ik telefonisch oprechte excuses krijg van de manager. Want als je het als man zijnde normaal vind tegen een vrouw te schreeuwen, je stem te verheffen en twee keer toe telefoon in die persoon haar oor op te hangen. Wees dan ook een man en bied zelf je excuses aan. Dan te schuilen achter het hoofdkantoor. Want ik neem geen genoegen met slap excuus van het hoofdkantoor over de telefoon noch over de mail. En als manager van een winkel ga je al helemaal niet zo met je klanten om die al meer dan 10 jaar klant zijn. Zelfde geld ook voor het hoofd kantoor die hun afspraken en beloftes niet na kwamen. Ik ben pas tevreden als ik een oprechte excuses krijg voor hoe ik onterecht behandeld ben! Ik wou alleen geholpen worden met mijn kapotte bril waar ik dagelijks afhankelijk van ben. In plaats daarvan ben ik als oud vuil behandeld. Waar ik echt heel verdrietig om ben geweest. Maar inmiddels boos!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:35 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw bericht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Vlaardingen en hem gevraagd contact met u op te nemen om het met elkaar uit te spreken.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Heeft op 18 oktober 2016 om 23:45 geantwoord

Eerst zien en horen dan pas geloven want ben hier nu al sinds eind september mee bezig. En tot nu toe moet ik het met slap excuus doen van medewerkers van het hoofdkantoor en dat accepteer ik niet. Ook werd er niet meer op mijn laatste mail gereageerd van meer dan een week geleden, wat ik ook onprofessioneel vind. En dus genoodzaakt ben om mijn klacht hier te delen. Dit had al veel eerder opgelost kunnen worden want heb vanaf begin telefonisch aan gegeven telefonisch excuses van de manager zelf te willen krijgen.
Dus ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk zelf met mij contact op gaat nemen en zijn excuses aanbied of dat dit gewoon een smoes is?! Want over de telefoon hebben jullie meer loze beloftes gedaan die jullie niet zijn na gekomen de aflopen periode.

Reactie van de melder van de klacht Merde Merde

1 maand geleden - Vind het ook zeer onbeschoft dat jullie aan copy en past doen. Want bij de heer of mevrouw T Bokkinga hebben jullie precies het zelfde bericht geplaatst als antwoord. Klanten hebben bij jullie Specsavers zo te zien geen waarde als mens zijnde maar alleen een nummertje zijn. En copy and past bericht waard zijn. Wat een service. Ben ook nog niet gebeld. Ben ik aanstaande vrijdag niet gebeld. Dan ga ik melding doen bij de politie voor geestelijke mishandeling. En ja dat kan en is mogelijk. Schreeuwen etc is vorm van geestelijke mishandeling en dus mogelijkheid om daar melding van te maken. Want nogmaals ik laat mij niet zo respectloos behandelen!!! En het is pas opgelost als ik persoonlijke telefonische excuses heb gekregen van de manager van Vlaardingen!

Reactie van de melder van de klacht Merde Merde

1 maand geleden - Ik heb vorige week vrijdag een goed gesprek gehad met de directeur. Maar toch heb ik nog steeds geen excuses gehad van de desbetreffende 'manager'. Dus ik ben nog steeds niet tevreden. En besloten niet terug te keren als klant. Want als je zoveel lef heb tegen een klant te keer te gaan. Maar niet je excuses zelf durft aan te bieden. Tja daar heb ik geen goed woord over te zeggen.

Reactie van de melder van de klacht Merde Merde

1 maand geleden - Ik hoef geen telefoontje van het hoofdkantoor te ontvangen of de directeur van Vlaardingen. Dan zal ik net als de manager onbeschoft ophangen. Want jullie vinden dat bij Specsavers zo normaal. Als jij iets fout doet bied jezelf je excuses aan. Anders had je het niet moeten doen. Maar niet andere jou rotzooi laten opruimen. Nee onacceptabel!

Reactie van de melder van de klacht Merde Merde

4 weken geleden - Vandaag is de laatste kans om het juiste doen. Ik heb recht op de wel verdiende excuses van de 'manager'! Hoor ik voor 18:00 niks. Dan weet ik voldoende wat voor soort mensen jullie zijn. En jullie agressief verbaal geweld richting klanten van jullie medewerkers toe staan!!

Alle klachten die gemeld zijn door Merde Merde