Klacht: Onbeschoft behandeld

op 01 december 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik boek een vlucht met begeleiding voor mijn twee kinderen van RotterdamDen haag naar Alicante voor de kerstvakantie.Dit gaat geheel telefonisch de dame vroeg mij telkens dezelfde vragen en daardoor duurde dit gesprek meer dan een 20 minuten! Vervolgens ontvang ik een mail met daarin de foute gegevens.Ik bel terug en geef door dat de naam van mij (hun moeder die ze moet afhalen van het vliegveld in Alicante) verkeerd is en dit problemen
kan opleveren met het afhalen van mijn kindereren.Zonder excuses wordt mij verteld dat ik opnieuw moet boeken omdat de betaling aanvraag inmiddels gecanceld is, en dat de prijzen inmiddels gestegen kunnen zijn.Ik boek vervolgens bij dezelfde dame een nieuwe reis
voor mijn kinderen.Mevrouw geeft aan dat haar computer traag is en dit nog wel even kan duren.Ze informeert mij met dat ze alle gegevens heeft en dit in orde zal maken en mij een bevestigingsmail zal sturen.Ik kijk de volgende dag op mijn mail en zie dat ik nog niks ontvangen heb.Ik bel vervolgens voor de derde keer naar transavia om te vragen of er een boeking bekend is.Ik krijg te horen dat er geen boekingsaanvraag bekend is.Wederom geen excuses.Als ik mijn klacht neerleg wordt er zonder perdon opgehangen! Ik bel vervolgens terug de vierde keer en boek opnieuw een vlucht voor mijn kinderen. Ik vraag aan het eind met wie ik gesproken heb.Mevrouw zegt vluchtig haar naam.Ik vraag mevrouw het nogmaals te herhalen.het eerst volgende wat ik hoor is de klik van het ophangen van de telefoon.Ronduit onbeschoft. Dit heeft mij geld en tijd gekost!En veel stress!!!

Ik eis vergoeding van mijn telefoon gesprekken.
Dit kost mijn 25 cent per minuut. Heb vier keer gebeld.
Dit is allemaal terug te vinden bij auditor waar de gesprekken zijn opgenomen!En op zijn minst een excuus over deze vorm van klantenservice!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanne1984