Klacht: Onbeschoft aanspreken door personeelslid Basic Fit te Rosmalen.

op 06 november 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Bij aankomst op zondagmorgen 6-11-2016 werd ik onbeschoft aangesproken door werknemer werkzaam bij Basic fit te Rosmalen. Zijn opmerking was: Wat kijk je toch lelijk! Normaal wordt men aangesproken met goede morgen. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd want in het verleden in de tijd dat hij nog werkzaam was bij health City maakte hij vaker van deze zo genaamde populaire opmerkingen. Aangezien mijn leeftijd 55jaar is wens ik met respect benaderd te worden. Vanaf het eerste uur ben ik al lid van de sportschool Health City en door overname lid van Basic Fit. Ik hoop dat deze klacht serieus wordt genomen anders voel ik me genoodzaakt om naar een andere sportschool te gaan.

Op een normale manier aangesproken te worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 november 2016 om 09:08 geantwoord

Beste Jack,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat jij zo bent aangesproken door onze medewerker op de club. Ik heb jouw bericht doorgestuurd naar de manager van de club. Dit zal intern worden besproken.

Voor nu mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat je nog heel lang met een fijn gevoel blijft sporten bij Basic-Fit.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Tretjen