Klacht: onbeschoft aan de telefoon

laurahuberts op 13 december 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

laatst voor de eerste (ook de laatste) keer besteld bij bonprix. erg fijn vond ik de snelle levering. maar daar blijft t bij. ik heb netjes mijn pakje via internet als ruilen opgegeven, maar ik kan niet gelijk aangegeven dat ik de bestelde spullen een maat groter wil, er staat een link dat ik mijn nieuwe bestelling zonder verzendkosten kan bestellen. deze link heb ik aangeklikt en vervolgens mijn nieuwe bestelling ( de 2 badpakjes voor mijn dochter een maat groter) ingevoerd. vervolgens ga ik verder om de bestelling af te ronden, staan er ineens weer verzendkosten bij terwijl die niet gerekend zouden worden!! ook moet ik alles opnieuw betalen. dus toen maar de telefoon gepakt en gebeld. de mevrouw aan de lijn vertelde mij dat ik mijn geld van mijn retouren teruggestort krijg en dat ik de nieuwe bestelling weer moet betalen. ik heb gezegd dat ik t erg raar vind en dat ze gewoon de oude en de nieuwe bestelling met elkaar moeten verrekenen, maar dat doen ze niet. ik heb t hier maar bij gelaten en geen nieuwe bestelling geplaatst. een week later heb ik weer gebeld met de klantenservice om te vragen of mijn retouren inmiddels verwerkt waren en wanneer mijn geld terug komt. ik kreeg te horen dat mijn retouren nog niet verwerkt waren dat dat ergens volgende week gaat gebeuren en dat t dan nog een week duurt voor ik mijn geld terug krijg. ik heb toen tegen die mevrouw gezegd dat ik bij deze een klacht wilde indienen omdat ik t erg lang vind duren voordat ik mijn geld terug krijg. ik kreeg als antwoord een paar jaatjes en verder zei ze als u verder niks meer te vragen heeft wil ik u nog een fijne avond wensen en tot ziens en hing zo de telefoon op!! gewoon te onbeschoft voor woorden!! er word gewoon totaal niks op uitgedaan dat ik een klacht in wil dienen. en ook erg onbeschoft dat bonprix wel verwacht dat de klant voor zijn bestelling betaald voor deze bij de klant in huis is, maar vervolgens iets terug betalen terwijl ze zelf nog geen retouren hebben ho maar!

Gewenste Oplossing:

mijn geld zo snel mogelijk terug!! en mijn gegevens wissen uit hun klantenbestand, want zo'n bedrijf die zo met hun klanten omgaat wens ik geen klant meer van te zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 17 december 2013 om 19:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

De backoffice heeft de klant op 13 december per e-mail geïnformeerd dat de retouren nog niet zijn verwerkt. Op 17 december zijn de retouren alsnog verwerkt.

Alle klachten die gemeld zijn door