Klacht: onbeschoft

op 27 november 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schaijk,25-11-2016

Geachte heer mevrouw,

Langs deze weg wil ik graag toch een klacht indienen hoe het personeel van uw bedrijf met de mensen omgaat.Als je een vraag hebt de mensen niet uitlaten praten en de telefoon meerdere keren gewoon ophangen waardoor je nog een keer moet bellen en ze daar natuurlijk niet vrolijker van worden,laatstaan ik.Met als gevolg dat het probleem niet opgelost is
De naam van mevrouw is Ouaalit die bij u werkt.

Ik zal het verhaal kort samen vatten.
Ik Marc Dankelman heb een wasmachine gekocht in 2011 bij de BCC die is kapot gegaan en toen heb ik gebeld met de BCC omdat ik een verzekering had lopen en mijn vraag was of dat die nog geldig was en ja dat bleek.Er zou vervolgens een monteur komen.
Monteur van u bedrijf geweest en machine gemaakt.Mooi zou je denken hij zou de rekening na de BCC sturen .Tot mijn Grote verbazing kreeg ik een paar dagen later toch een rekening in mijn brievenbus.Hierop heb ik gebeld met een medewerker van u bedrijf mevrouw Ouaalit.
Dat liep niet zoals het hoort en ik heb na meerdere keren gebeld te hebben omdat mevrouw me gewoonweg niet uitliet praten en meerdere malen de telefoon er gewoon opgooit.
Heb ik nog een keer gebeld en een hoger geplaatst persoon gevraagd.Die wel bereid was om te luisteren en inderdaad toegaf dat er een fout bij jullie gemaakt was.
Mij lijkt het dan ook op zijn minst dat die bewuste mevrouw niet op haar plaats zit bij u bedrijf want dat is geen aanwinst voor uw goede naam .

Hierbij nog wat gegevens.
M Dankelman
Bernestraat 6
5374 PE Schaijk

Betreft Factuur nummer 792129

Ik hoor graag wat u ondernomen heeft
Met vriendelijke groet

Marc Dankelman

Gewenste Oplossing:

als die mevrouw daar niet meer werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 01 december 2016 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dankelman,

Wij vinden het jammer om te horen dat het telefonisch contact met onze organisatie niet goed is verlopen, hiervoor onze excuses.

Uw klacht is doorgestuurd naar de leidinggevende van betreffende persoon. De klacht zal met haar worden besproken.

Voor wat betreft de factuur zie ik dat BCC inmiddels contact met ons heeft opgenomen. Aangezien de 24 maanden fabrieksgarantie is verlopen en u een verlengd garantiecertificaat bij de BCC heeft aangeschaft, zullen de kosten van het bezoek bij BCC moeten worden ingediend. Omdat het certificaatnummer van de BCC niet juist in ons systeem stond, hebben wij de factuur niet rechtreeks door kunnen zenden. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u naar aanleiding van uw klacht nog vragen hebben of contact met ons willen, dan kunt u ons tijdens kantooruren bereiken op; 0172 468 172.

Met vriendelijke groet,

Els
Electrolux Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door marc dankelman