Klacht: Onbeschoft

op 19 december 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Mijn moeder van 80 jaar is zeer onbeschoft behandeld door een medewerker van specsavers in de vestiging van Sittard. Tijdens de oogcontrole snapte mijn moeder een aantal vragen niet, betreffende medewerker vond het nodig om haar in een boemvolle zaak waar andere klanten stonden te wachten voor schut te zetten, deze heer deed dit zelfs meerdere malen herhalen zelfs nadat ik uitgelegd had dat mijn moeder in een moeilijk vaarwater verkeerde deze medewerker begon zelfs met handen en voeten gebaren te maken. Mijn moeder werd zeer emotioneel en raakte daardoor nog meer in de war. Ikzelf was zo verslagen dat ik geen woord meer kon uitbrengen en enkele andere medewerkers van uw vesting ook. Dit is op geen enkele manier goed te praten, dit is zeer onbeschoft gedrag, betreffende medewerker heeft geen excuses gemaakt wn vond zelfs dat hij in zijn recht stond en keek daarbij andere klanten aan om zijn recht bevestigd te krijgen. Mijn moeder is erg van de kaart geweest en heeft er dagen last van gehad, ze durfde zelfs haar bril niet op te halen toen deze gereed was. Bij het ophalen van de bril heb ik het incident aangekaart bij een andere medewerker, zij stond ons zeer vriendelijk te woord en zij herinnerde zich het incident nog en beaamde dat zijzelf ook erg geschrokken was van het gedrag van uw mannelijke medewerker.

Excuses van desbetreffende heer zouden zeer op zijn plaats zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

Reactie van de melder van de klacht 123Sittard

11 maanden geleden - Dank je wel Robin

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 10:50 geantwoord