Klacht: Onbeschoft

op 16 augustus 2017 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Bod gedaan via marktplaats

Bericht terug met ik denk dat ik u wel kan helpen. (Overigens een standaard bericht wat je in meerder klachten op internet kan terugvinden)
Verzoek of ik zo snel mogelijk kan bellen.

Zeer snelle babbel van de verkoper. Ondanks dat er stond vandaag nog geleverd zou hij morgen geleverd worden. Ben akkoord gegaan. 80 geboden. En ondanks andere berichtgeving werd er nog 30 bezorgkosten gerekend. Ook akkoord gegaan. Adres uitgewisseld en daarna werd er vrij snel opgehangen terwijl ik nog niet uitgesproken was.

Ben recensies op internet gaan zoeken van dit bedrijf. Werd ik niet bepaald vrolijk van.
Ruim binnen een uur weer een bericht gestuurd dat ik afzie van de koop.

Ik word meteen terug gebeld.
Boze meneer. Vond het belachelijk. Vraagt waarom ik er vanaf zie.. beghoorlijk onprettig in de bejegening en laat mij niet goed uitpraten. Is boos dat ik uitga van de slechte recensies en ik moet bewijzen waar ik dat vandaan heb.
Uiteindelijk ratelt hij zijn verhaal door. Zegt de anuleringskosten naar mij te sturen en hangt per direct op.
Zeer onbeschoft

Nette bejegening naar klant toe.
En geen onterechtenkele annulerings kosten in rekening brengen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

Reactie van de melder van de klacht Annna

3 maanden geleden - Vandaag terug gebeld door een meneer die de eigenaar van het bedrijf zou zijn. Netjes en vriendelijk in de omgang. Benoemde geen anuleringskosten in rekening te brengen. ( zou ook onterecht zijn) Meerdere malen excuses aangeboden voor zijn collega en zijn manier van bejegenen. Excuses aanvaard. Aangegeven dat zo een collega niet bepaald een visitekaartje voor zn bedrijf is. Hij leek het oprecht vervelend te vinden en ik hoop dat hij voor zn eigen bedrijf daar wat mee doet. Ik zou zo iemand per direct ontslaan. Ik kon het waarderen dat er werd terug gebeld en nu met respect werd benaderd. Wederzijds begrip dat het voor het bedrijf vervelend is dat ik toch af zie van eerder gemaakte overeenkomt.

Reactie van de melder van de klacht Annna

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annna