Klacht: Onbereikbare klantenservice

op 15 mei 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het retouren van twee pakketjes twee barcodes ontvangen. Echter ze werken geen van beiden. Zara is telefonisch niet te bereiken. Via whatsapp geprobeerd maar geen antwoord ontvangen.Ivm Corona ga ik liever niet naar de winkel. Retouren is niet mogelijk zonder werkende barcodes. Wat een slechte service!

Gewenste Oplossing:

Mijn probleem is simpel op te lossen wanneer men twee werkende codes opstuur. Betere bereikbaarheid is denk ik teveel gevraagd van dit bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorothea G