Klacht: onbereikbaarheid klantenservice, foutieve maandrekening, geen reactie op mails vanuit H & M.

op 28 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb vele mailtjes naar H & M gestuurd en laat of geen reactie ontvangen. Het probleem is tot op heden nog steeds niet opgelost.
Hieronder zal ik nog één keer het probleem uitleggen voor de lakse klantenservice van H & M aan de hand van verstuurde mails.

(mail 18-3-2017) Op 08-02-2017 heb ik twee bestellingen gedaan met de volgende bestelnummers:
179400969 en 179864856

Ik heb jullie een paar weken geleden een uitgebreide mail gestuurd met het hele verhaal over een bestelling waarbij fouten zijn gemaakt (ik kreeg foutieve bon van jullie van iemand anders bijgevoegd etc). Tot op heden heb ik hier nog geen reactie op ontvangen. Dit vind ik zeer slordig en teleurstellend! Vandaag heb ik daarop volgend ook nog eens foutieve maandrekening gehad.

Ik zal als bewijs een paar foto’s toevoegen van de verkeerd bijgevoegde bestelbon, die ik bij het tweede pakket (179864856) heb ontvangen. Het gehele pakket inclusief verkeerde bon heb ik retour gestuurd. Dus geen artikelen gehouden. Van de eerste bestelling (179400969) heb ik wel artikelen gehouden.

Het is zeer kwalijk dat ik een bestelbon met de persoonlijke gegevens van iemand anders bij het tweede pakket heb gekregen. Wat ik nog erger vind is dat mijn bon met mijn persoonlijke gegevens dus waarschijnlijk bij iemand anders in het pakket is bijgevoegd!

(mail 5-4-2017) We hebben laatst telefonisch contact gehad. Inmiddels kan ik weer inloggen op de site van H&M. De laatste retour is zoekgeraakt en zou van mijn saldo worden afgehaald. Tot op heden is nog steeds het bedrag wat ik moet betalen aan H & M niet juist!! Ik kan niet geloven dat het allemaal zo moeizaam verloopt…

Bestelling: 179400969 €338,82
Bestelling: 179400969 retour €213,46
Te betalen aan H&M €125,36 + 1 (administratiekosten) = € 126,36

De zoekgeraakte bestelling: 1794864856 ter waarde van €61,19 is nog steeds niet van het totale saldo gehaald! (Dus €187,55 – €61,19 = €126,36)
Dit is dus de bestelling die ik ontving met de bon van iemand anders. Deze heb ik met begeleidend briefje en foto’s in de bijlage vorige mail retour gestuurd in zijn geheel!!!!

Wanneer wordt dit nu eens netjes opgelost??

(mail 17-4-2017)We hebben laatst telefonisch contact gehad. Inmiddels kan ik weer inloggen op de site van H&M. De laatste retour is zoekgeraakt en zou van mijn saldo worden afgehaald. Tot op heden is nog steeds het bedrag wat ik moet betalen aan H & M niet juist!! Ik kan niet geloven dat het allemaal zo moeizaam verloopt…

Bestelling: 179400969 €338,82
Bestelling: 179400969 retour €213,46
Te betalen aan H&M €125,36 + 1 (administratiekosten) = € 126,36

Wanneer wordt dit nu eens netjes opgelost??

(mail 17-4-2017) Ik dacht dat je onderstaande kwestie voor mij zou oplossen? Nu zit ik weer met Tweede Pasen achter de pc, dat betekent dat het probleem nog steeds niet is opgelost.
Afgelopen zaterdag kreeg ik wederom een foutieve factuur per post van de H&M (19101971003).
De geschiedenis is reeds bij jullie bekend dus ik ga niet weer het hele probleem uitleggen. Ik zou zeggen duik er in en zoek het uit!

Dit is de laatste mail die ik verstuur. Als jullie mij weer onjuiste facturen sturen dan wacht ik de deurwaarder maar af en geef ik het uit handen aan mijn rechtsbijstandsverzekering.

Ik hoop dat jullie dit binnen drie dagen kunnen oplossen. Zie ook mijn mail aan jou gestuurd op 5-4-2017 9:37 uur!

Tot op heden heb ik geen reactie gehad en heb ik meerdere keren, met bewijs, jullie geïnformeerd.

Ondertussen vind ik het zeer op zijn plaats dat jullie uit coulance mij financieel tegemoet komen. Jullie slechte service heeft mij al teveel tijd gekost.

Omdat ik al zoveel zinloze pogingen heb gedaan om het probleem opgelost te krijgen mag H & M mij financieel tegemoet komen. 30 April is de uiterste betaaldatum van de (wederom) onjuiste herinnering. Ik ben al vele jaren een goede klant van jullie en daarom vind ik het meer dan teleurstellend hoe er met mijn klacht wordt omgegaan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ca78