Klacht: onbereikbaarheid bij spoedeisende zaken

op 05 september 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik werk bij de Raad v/d Kinderbescherming in Arnhem. Ik heb te maken met een client die op het politiebureau verblijft en die de OGH te Zetten als verblijfplaats heeft. De WSG is verantwoordelijk. Ik doe de vroeghulp. De vraag aan de Raad is om de OvJ van info te voorzien over de jongen en verder om een indruk te geven over hoe het verder moet.Dat is een vraag die meteen antwoord verdient. De politie wil hem mogelijk binnen de instelling de nacht laten doorbrengen. De OHG heeft crisisoverleg, naast hun zorgplicht. Ze weten in strafrechtelijk zin niet van de hoed en de rand. En dan komt de rol van het gezag, van de WSG. De gezinsvoogdes werkt niet op maandag. De vervanging, drie in getal is niet bereikbaar, en tenslotte luistert de teamleider blijkbaar niet naar de ingesproken voice-mail. Jammer dat alles en iedereen zo langs elkaar heen werkt. Ik vind het klachtwaardig.

Ik ben tegenwoordig al blij als er iemand dezelfde dag nog reageert, terwijl het eigenlijk zo zou moeten dat er direct info uitwisseling plaats vindt. Het is overigens de tweede keer in korte tijd dat dit gebeurt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 20 september 2016 om 11:23 geantwoord

Geachte Woudenberg, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 5 september jl. heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door woudenbe3501