Klacht: Onbereikbaar, slechte service en niet klantvriendelijk

op 28 juli 2020 over Ichica.nl in de categorie Deal-Sites

Zijn telefonisch beperkt bereikbaar, zijn niet oplossingsgericht. Retouradres is niet duidelijk. De klantenservice is slecht!

Ik heb een product geretourneerd en zij geven aan dit niet te hebben ontvangen. Bij de betaling heb ik Afterpay aangevink. Na de 1e herinnering heb ik ze gebeld en aangegeven dat ik dat product heb geretourneerd en zij zouden de betaling on hold zetten. Heb dagen later weer gebeld om te vragen of de retour is ontvangen en geven ze aan dat het product is aangekomen maar nog niet verwerkt is. Dagen later krijg ik een bericht dat zij dat pakket niet konden vinden en heb ik een TT gestuurd en geven zij aan dat dat niet geldig is. Krijg ik weer een herinnering binnen, die medewerker heeft de betaling dus niet ”on hold” gezet. Heel slordig dat ze als argument doorgeven dat vanwege de corona de verwerking van de pakketten achterstand heeft opgelopen en dan uiteindelijk het pakket niet vinden. Dit duurt al 2 maanden en ik krijg wel steeds herinneringen, word er zo moedeloos van. Woondeal.nl is NIET KLANTGERICHT EN IK RAAD IEDEREEN AF OM DAAR TE BESTELLEN.

Als Woondeal.nl erkent dat zij dat product hebben ontvangen en de betaling laat vervallen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ichica.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ichica.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon1989