Klacht: onbereikbaar, factuur niet correct, bestelling incompleet

-jelmer- op 01 maart 2021 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Zojuist is de bestelling Afgeleverd. Deze zending is niet compleet! Het betreft hier enkel de Rolgordijnen, maar de resterende gordijnen zijn niet meegeleverd. Voor de zekerheid nog gecontroleerd met de vervoerder maar hij had geen andere pakketten. Helaas is de kantenservice totaal niet bereikbaar, Telefoon wordt direct afgebroken met de melding het later te proberen. Tevens heb ik al meerdere mails (26-1;5-2;11-2;) gestuurd en pogingen gedaan om te bellen op deze dagen (elke keer minimaal 1,5 uur in de wacht) omtrent de 30€ verzendkosten die onterecht zijn gefactureerd. Hiervan heb ik vooraf aan de bestelling de verzekering gekregen van de klantenservice dat dit gerestitueerd zou worden, maar tot op heden nog niets, zelfs geen reactie van de klantenservice. Het betreft hier een totale order van boven de 1000€ welke niet geleverd is, en het factuurbedrag niet correct is

bestelling volledig, bereikbare klantenservice en restitutie van openstaande post

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door -jelmer-