Klacht: Onbereikbaar

op 12 augustus 2017 over Lecturium in de categorie Uitgever

Mijne heren,

Na in 2015 een boek te hebben uitgebracht is het contact slecht tot zeer slecht met FM nu bekend als Lecturium. Telefonisch contact of per e-mail was in de ontwikkelingsfase redelijk tot goed. De verzending van mijn boek verliep ook prima. Ik heb ongeveer een jaar na uitgave een mail van ze ontvangen dat het enige tijd in beslag zou nemen wat betreft het uitbetalen van de royalties. Het was niet nodig om daar in eigen persoon contact met ze op te nemen. In oktober vorig jaar toch een mail gestuurd en als antwoord een automatisch gegenereerd bericht ontvangen. Ze zullen zo spoedig mogelijk contact met me opnemen. We zijn weer ruim een jaar verder en tot op heden niets gehoord, behalve de 2de rekening van €72,- voor het centraal boekhuis en internetwinkels. Ik denk dat ik deze maar niet ga betalen. Telefonisch lukt niet en mail wordt niet persoonlijk beantwoord.

Ik zou tevreden zijn wanneer het bedrijf beter bereikbaar zou zijn, mail en of telefonisch terug zouden reageren. Kwesties sneller zouden afhandelen.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lecturium over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door WillyEkkel