Klacht: wil mijn meerdere bestanden terug

Lecteruimklacht op 01 januari 2020 over Lecturium in de categorie Uitgever

Ik ben sinds 2011 in contact geweest met Free Musketeer en daarna Lecteruim. Zelfde medewerkers met enkele nieuwe personeel in een nieuw jasje nieuwe gebouw te Zoetermeer.
In opdracht heb ik mijn scripten aangeleverd, laten drukken en laten opnemen bij centraal boekhuis, bol.com enz. Echter sinds maart 2019 ineens van de aardbodem verdwenen.
Ik wil mijn druklare bestanden incl. covers die in opdracht zijn gemaakt, waarvoor dik betaald heb retour ontvangen.
Er is geen duidelijke royalty overzicht zichtbaar geweest, geen royalty nooit ontvangen, in eigen beheer uitgebracht 15% royalty was als 10% zichtbaar op uitgeversite. Nu is niets meer bekend.
Over uitgegeven Engelse versie van mijn boek die in Amerika uitgegeven zou zijn is nergens op te sporen geweest in de overeengekomen 3 jaar termijn. Na eigen opsporingonderzoek kwam ik uit op een organisatie die was gevestigd in Nederland!
Ik heb geen enige vorm van PR mogen ervaren. Voor alles werk geld gevraagd, emailadressen van je eigen netwerk….

Ik wil mijn druklare betandenontwerpen terug, zodat ik verder kan. Mijn boek is geregistreed bij de notaris. Mijn bestanden zijn mijn eigendom. Ik wil het hebben, zodat het daadwerkelijk in mijn beheer heb en niet bij wie dan ook!
Het gaat hier om 7-tal uitgavens: 3 nederlands, 3 turks en 1 Engels.
Voor alles heb ik moeten betalen om de uitgave mogelijk te maken zodat het feit zou worden.
Nu loop ik vast en ben ik ook uit de lucht! en besta ik niet meer.
Een uitgever die 100% voor de klant zou zijn, vraagt niet om financien, maar financieert zelf de kosten en maakt marketing.
Omdat hier om een opdracht gaat onder eigen beheer heb ik het recht om al mijn producten terug te ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lecturium

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lecturium nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lecteruimklacht