Klachten over Lecturium

1 klachten gemeld

Tijdslijn

Opgelicht

Klacht van Lee Anne op 22 oktober 2021 over Lecturium in de categorie Uitgever

Heb van mijn boek The Seedling Curse nog nooit royalties ontvangen. Mijn boek staat wereldwijd op Amazon maar is momenteel niet verkrijgbaar. Staat ook bij bol com. Kan deze zelf niet opheffen. Wil graag mijn bestanden terug. Wat nu? Lees meer

Mijn script van boeken is verdwenen

Klacht van Schrijfster op 03 mei 2020 over Lecturium in de categorie Uitgever

Het script van mijn boeken is verdwenen omdat Free Musketeers en Lecturium van de aardbodem verdwenen zijn zonder mij daarvan in kennis te hebben gesteld!! Schandalig en hoe krijg ik ze nu retour? Ik kan geen boek meer bestellen, laat staan verkopen. Lees meer

wil mijn meerdere bestanden terug

Klacht van Lecteruimklacht op 01 januari 2020 over Lecturium in de categorie Uitgever

Ik ben sinds 2011 in contact geweest met Free Musketeer en daarna Lecteruim. Zelfde medewerkers met enkele nieuwe personeel in een nieuw jasje nieuwe gebouw te Zoetermeer. In opdracht heb ik mijn scripten aangeleverd, laten drukken en laten opnemen bij centraal... Lees meer

Nooit betaalde royalties

Klacht van Petra klein op 03 augustus 2019 over Lecturium in de categorie Uitgever

Lecturium heeft destijds de uitgeverij Free Musketeers overgenomen waar ik destijds een boek heb uitgegeven. Vage tent die Lecturium. Je krijgt nooit antwoord op de mail en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Nu dus failliet, gaat lekker. Lees meer

Drukbestanden

Klacht van VreemdeHonden op 01 augustus 2019 over Lecturium in de categorie Uitgever

L.S. Ik heb jaren geleden een boek uitgegeven via FreeMusketeers (nu Lecturium). Nu ik lees dat ze er mee gestopt zijn zou ik graag mijn bestanden terug willen zodat ik het bij een andere uitgeverij kan onderbrengen. Lees meer

Waar blijft mijn manuscript?

Klacht van Elisabeth Lucken op 11 juli 2019 over Lecturium in de categorie Uitgever

In feb. zou mijn boek uitkomen dat is gebeurd, in maart kreeg ik bericht dat het niet meer bestaat. In een mail van Klaas kreeg ik toezegging dat mijn manuscript terug gestuurd zou worden. Tot heden nog niets. Wel kreeg ik... Lees meer

Bestanden Lecturium

Klacht van op 04 juni 2019 over Lecturium in de categorie Uitgever

Na een mail van Klaas van Lecturium, Zoetermeer Uitgeverij dat het bedrijf failliet is of in ieder geval gesloten is, de ware toedracht wordt niet duidelijk omschreven, kreeg ik een mail of ik mijn bestanden van mijn boek Jojo en... Lees meer