Klacht: Onbeleefde personeel

op 13 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vandaag bij de ah geweest in tilburg(wagnerplein). Ik vroeg aan medewerker of ze geen bloem hadden, kreeg van de eerste medewerker keurig nette duidelijke antwoord. Ik wist niet wat zelfgrijzend bloem was dus ik vroeg aan meisje( met rode kort haar en bril )wat zelfgrijzend betekent. Krijg ik een domme antwoordt ja logisch staat er op zelfgrijzendnou weet ik nog niet wat verschil is met de gewone bloem.voordat ik iets kon zeggen ging ze zuchtend tegen andere collegas weg.

Gewenste Oplossing:

Ik zal niet gauw tevreden zijn. Ik werk zelf ook in supermarkt. Maar als mijn personeel zo tegen klanten praten dan zijn ze nog niet jarig

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sev1987