Klacht: Onbeleefde chauffeur

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Donderdag 15:35 zou bus 629 vertrekken vanuit bushalte universiteit van Tilburg. Om te beginnen was deze bus 5 minuten te laat, maar dit was niet het ergste. De bus kwam veel te hard aangereden en zag mijn hand (die ik al even had opgestoken) net te laat waardoor de bus hard moest remmen. Toen ik instapte werd de buschauffeur erg boos op mij dat ik mijn hand beter moest opsteken. ‘Moeilijk hè, je hand opsteken’. Ik voelde mij hierdoor erg ontdaan omdat ik naar mijn mening niets fout had gedaan en de man erg intimideerde. Vervolgens rijdt de chauffeur als een gek over de weg. Links en rechts haalt hij auto’s in, scheldt op andere auto’s die niet snel genoeg zijn en rijdt veel te hard. Voor mij was dit echt geen fijne ervaring en voor de andere reizigers kan dit ook geen pretje zijn geweest.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 16:40 geantwoord

Beste Til1997burg,

Niet leuk om te lezen dat dit je ervaring is geweest in lijn 629 vandaag. Het is uiteraard niet de bedoeling dat reizigers zicht niet veilig voelen.

Je klacht heb ik daarom intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder uitgezocht en opgepakt worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats. Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren tijdens je busreis.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam