Klacht: Onbeleefde chauffeur bij eigen tekortkoming

op 22 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 1 bushalte Winkelhof Leiderdorp om 10.48 uur naar bushalte Moddermanstraat Leiden.
Buschauffeur stopt niet dicht genoeg bij de verhoogde stoeprand waar ik sta te wachten met een kinderwagen met een baby van 6 weken oud.
ik kan zo niet in stappen zonder te hoeven tillen of het risico te lopen dat de kinderwagen kantelt of valt.
Ik geef netjes aan dat de bus niet dicht genoeg bij de stoep staat waarop de chauffeur vraagt of ik een grapje maak en dat ik overdrijf. Hij vraagt of dit de eerste keer is dat ik met de bus ga. Ik leg uit dat zijn collega’s dichterbij de stoeprand stoppen en ik altijd probleemloos kan instappen.
ik leg uit dat ik niet mag tillen terwijl ik met moeite de kinderwagen naar binnen til in plaats van duw. Hij zegt minachtend dat ik overdrijf en dat ik toch geen 65 jaar ben? Ik zeg tegen hem dat ik ben geopereerd en reuma heb dus dat hij daar niet over mag oordelen. Daar eindigt het gesprek.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht meer service en zeker geen brutale chauffeur die zijn "tekortkoming " bij mij neerlegt.
De verhoogde stoeprand is er niet voor niks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juni 2016 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Laura,

Bedankt voor je bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak wat je vanochtend ervaren hebt. Je verhaal is mij duidelijk en alle relevante informatie als tijd, lijn en halte heb je vermeld. Ik stuur je klacht door naar de teammanager in Leiden zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en ook het verhaal met de chauffeur kan bespreken.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door La79