Klacht: Onbeleefde buschauffeur

op 10 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stapte bus 3 in leiden richtig merenwijk in om 08:47. De bus heeft (als ik goed begrijp dat dit het serienummer van de desbetreffende bus is) het serienummer 4835 (het is helaas niet mogelijk voor mij om een foto te plaatsen op mijn mobiele telefoon). Ik checkte in en zei tegen de buschauffeur goedemorgen, waartoe deze op een redelijke chagrijnige manier goedemorgen terug zei. Nog geen seconden nadat ik wou doorlopen begon de chauffeur te praten, waardoor ik dacht dat hij het tegen mij had, waardoor ik stil bleef staan en probeerde te achterhalen wat de chauffeur mij probeerde te vertellen. De buschauffeur was het hier niet helemaal mee eens om het zacht uit te drukken, en zei agressief dat hij het niet tegen mij had met een vrij boze blik aankeek. De chauffeur was namelijk aan het bellen, wat voor mij vrij onduidelijk te zien was aangezien de chauffeur via zijn koptelefoons praate. De buschauffeur was overigens ook nog aan het bellen toen de bus al rijdende was. Hierdoor voelde ik mij ook minder veilig omdat de buschauffeur snel afgeleid is op deze manier.

Ik ben tevreden als de buschauffeur word aangesproken op zijn gedrag en zijn telefonisch gebruik.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 oktober 2017 om 09:34 geantwoord

Beste sMostert,

Ik begrijp dat je van deze situatie op keek. Ik heb je klacht dan ook intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat deze situatie besproken kan worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een prettige reiservaring te bieden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door sMostert