Klacht: Onbeleefde buschauffeur

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen stapte ik in de bus om naar school te gaan. Een probleem: het was ontzettend druk. Bij een jongen voor mij werd de tas tussen de deuren geklemd door de buschauffeur. Toen we met zijn alle in de bus stonden, paste we niet met zijn alle achter de gele streep. Prima dacht ik dan stap ik toch gewoon uit. Voordat ik de kans kreeg om uit te stappen, zei de vrouwelijke buschauffeur in gebiedende wijs “jij stapte als laatste in, dus jij moet achterin instappen” Ten eerste al belachelijk dat ze mij zo aanspreekt, ze kon het ook gewoon vriendelijk vragen, maar daar heb ik niks van gezegd. Toen stapte ik uit en deed ze WEER de deur dicht bij een persoon, alleen deze keer bij mij, krankzinnig. Ik kreeg zelfs de indruk dat ze het deed uit woede of omdat ze gewoon chagrijnig was. Mijn tas en mijn arm zaten dus tussen de deur. Toen heb ik tegen haar gezegd dat ze normaal moest doen en ben ik weg gelopen. Doordat ik deze bus miste, kwam ik het eerste uur te laat binnen en ben ik dus absent gemeld.

Ik ben pas tevreden wanneer de vrouwelijke buschauffeur van stadsbus 1 richting St.Elisabeth Zkh. Tilburg om 08:14 op 19 september 2017, wordt aangesproken op haar daad. En als ze voortaan nadenkt hoe ze mensen aanspreekt en geen deuren meer dicht doet terwijl er nog mensen in de deuropening lopen/staan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 15:32 geantwoord

Beste demidechene,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker van lijn 1 van vanmorgen. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door demidechene