Klacht: Onbeleefd gedrag & liegen

op 09 juni 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Ik heb op donderdag 9 juni om 14.00 contact gehad met Kevin uit FILIAAL Sliedrecht.
Ik had een vraag over mijn Vodafone thuis pakket want dat is niet goed behandeld. Meneer belde mij terug op, en omdat hij een verhaal vertelde die niet klopte ben ik daar tegen in gegaan en dat kon hij niet waarderen en liet mij ook niet mijn verhaal doen daarna heeft hij mij meerdere keren gevraagd op een zeer dominante en overheersende intimiderende toon gezegd hem normaal uit te laten praten waardoor ik er klaar mee was weigerde hij mijn oplossing te geven want ik moest het dan maar zelf “uitzoeken” en ook sprak hij mij heel de tijd aan met JE want ik was het niet waard om met U aangesproken te worden tevens zei ik er werk van te maken bij de politie gooide hij de hoorn er op, toen ik terug belde voor het nummer van het hoofdkantoor werd er geantwoord met; Politie zuid-holland-zuid, toen ik vroeg om het nummer van het hoofdkantoor zei meneer Kevin dat ik maar moest Googlen en gelijk werd de hoorn er weer opgegooid. Ik heb contact gehad met heft hoofdkantoor door een ander filiaal te moeten bellen. En door de receptie ben ik hier terecht gekomen voor mijn klacht. Ik heb nog eens terug gebeld voor mijn oplossing die werd geboden en heb zijn collega er opgewezen dat ik de klacht heb gemeld. Meneer liet zijn collega het woord doen want hij wilde mij niet meer spreken.
Daarbij word er gezegd dat Kevin de manager is van filiaal sliedrecht.. want niet blijkt te kloppen omdat ik dat nagevraagd heb bij het hoofdkantoor.
Ik hoop zeker dat hier werk vn gemaakt word want ik ben wit heet van woede.. uit eindelijk heb ik mijn oplossing gekregen via mail omdat meneer te beroerd is mij te woord te staan.

DIT IS GEEN SERVICE!!

Als die op staande voet ontslagen word!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Phone House

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Rietberg, Ik vind het vervelend om te horen dat u zo slecht bent behandeld in de winkel. Ik wil u bij deze mededelen dat wij uw klacht in behandeling zullen nemen en dit verder intern oplossen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Jouri

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht AnoukRietberg

8 maanden geleden - Bedankt !

Alle klachten die gemeld zijn door AnoukRietberg