Klacht: onbeleefd en disrespectvol gedrag vanuit een basic fit medewerker.

op 18 oktober 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

hallo,

ik sport regelmatig bij basic fit op filliaal world fashion centre / amsterdam.
op bepaalde dagen zoals vandaag dinsdag 18-10-2016 werkt er achter de receptie een donkere man.
zijn naam weet ik niet , wel weet ik dat hy rond de 1,74 lang is en tattoos draagt, en een kaalgeschoren hoofd.
hy zit altijd te lachen met de manager die daar werkt. ook zijn naam ken ik niet , het gaat daar om een wat vollere en langere man ook hy is donker , wat ik begrepen heb is dat zij 2 vrienden van mekaar zijn dus dat verkaart ook wel waarom de manager hem niet aanspreekt. ( onproffesioneel!!)
wat mij opvalt is dat de eerdere persoon dus , onrespectvol omgaat met klanten en dan zie ik het niet alleen bij mij alleen.
een andere vriend van mij heeft hier ook last van.
ik heb altijd keurig netjes een pasje bij de hand en vergeet die nooit.
ik groet altijd de mensen die daar werken bij aankomst , en vertrek.
maar die man waar het om gaat groet nooit terug . kijkt altijd heel chagerijnig en praat ook zeer ( stoer ) als er dan toch een gesprek is.
niet bepaald een type die daar hoort te werken als ik het zeggen mag.
vandaag bijvoorbeeld liep ik zoals gewoonlijk naar binnen, en zag oppeens dat ik geen pasje bij me had . ik zou een hele weg terug moeten rijden om het op te halen thuis, en had ook nog andere afspraken.
ik zag die man al zitten met zijn chagerijnige hoofd en dacht , ik heb geen zin om met hem in gesprek te gaan of het te gaan vragen.
er zijn namelijk wel is eerder dit soort dingen met hem gebeurd.
maar toch moest ik het maar vragen of ik gewoon kon gaan trainen voor deze keer waarop de man antwoorde ( ik word moe van je , je maakt me leven moe ) deze man kent mij niet eens en ik kom nooit zonder pasje!??.
maar goed eenmaal naar binnen en getraind, liep ik de deur weer uit waarna ik hem even wilden bedanken en een fijne dag wenste.
waarop de man heel onderdanig keek en zei ( later!) .
het spijt me dit te moeten doen , ik heb een schijthekel aan deze man gekregen, en word hier zeer woedend van , aangezien ik ook niks kan doen dan alleen maar een klachtje sturen.
zoals eerder gezegt heeft een vriend van mij hier ook last van . en gaat er ook een klacht van meldden.
deze man denkt dat hy heel wat is en zo kan je niet met klanten omgaan, zo hou je het niet gezellig.
er zou eerder een vechtpartij kunnen onstaan .

ik hoop zeer zeker dat jullie deze klacht serieus behandelen en er ook daadwerkelijk wat mee doen als jullie verdere toekomstige problemen willen voorkomen .

alvast bedankt,

als deze man normaal gaat doen en gewoon een normale houding en toon opzet.

en anders wordt ontslagen , ik betaal voor me fitness en wil mij relaxed voelen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 19 oktober 2016 om 09:00 geantwoord

Beste Charif,

Bedankt voor het doorgeven van jouw klacht.
Ik vind het vervelend om te horen dat jij een negatieve ervaring hebt gehad met mijn collega op de club. Ik zal jouw klacht dan ook meteen intern doorzetten naar de juiste persoon. Het kan zijn dat er contact met jou wordt opgenomen voor aanvullende informatie.

Nathalie van Basic-Fit

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door charif020