Klacht: Onbeleefd behandeld

op 09 september 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik was in de dirk van den broek in Amsterdam voor
1 artikel uiteindelijk zie ik wat aanbiedingen wat ik erbij pakte in totaal 5 a 6 stuks had ik in mn handen bij de snelkassa gaf ik de producten netjes
Aan u collega aan die op dat moment met een collega aan t bellen was toen ze ophing na enkele seconden zei ze geen hallo maar in plaats van netjes te groeten kan je volgende keer een mandje pakken tot 2 x aan toe op een onbeleefde toon. Ik heb ook aan haar gevraagd waarom ze dat op zo’n toon zegt en het ook anders kan gezegd worden.
Ik werk zelf als leidinggevende in een winkel en behandel mn klanten ook niet zo.
Ik heb de spullen ook niet meer gekocht.

Klant vriendelijkheid zou fijn zijn dit is niet de eerste x in deze dirk van den broek. Heb al vaker dit meegemaakt maar dit was de druppel.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

3 maanden geleden - Beste Natasja Rai, Wat vervelend dat je op deze manier te woord bent gestaan in onze winkel, mijn excuses hiervoor. Zou je misschien kunnen laten weten bij welke vestiging in Amsterdam je dit mee had gemaakt, dan neem ik graag contact op met onze supermarktmanager. Met vriendelijke groet, Robert Kleinman Klantenservice Dirk

Reactie van de melder van de klacht Radhatas

3 maanden geleden - Beste Robert Kleinman, Het gaat om de filiaal aan de 2e Hugo de Grootstraat. Mvg Natasja Rai

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 19 september 2018 om 12:10 geantwoord

Beste Natasja Rai,

Vervelend te horen dat u deze reacties heeft gekregen.
Als u er behoefte aan heeft, kunt u altijd naar Reinier Brouwer (filiaalmanager) vragen een volgend bezoek, zodat u het voorval zou kunnen bespreken. Daarnaast zijn excuses uiteraard op zijn plaats.

Ik maak het in ieder geval bespreekbaar met de verantwoordelijke van de kassa, welke het bij het team onder de aandacht gaat brengen. Gezien de inhoud van de mail, kan ik het voorval niet herleiden naar 1 persoon.

Vriendelijke groet,

Michiel Bigler
Klantenservice Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door Radhatas