Klacht: onbekwaam personeel

op 23 september 2016 over ING in de categorie Banken

Heb mijn klacht gemeld ,niet zo maar even maar nu al bijna 3 maanden
Krijg via klacht nl te weten of ik maar even wil bellen gisteren
Heb mijn gegevens nagezien ,heb in korte tijd bijna 140 min gebeld met ING dit vanuit spanje.Komt er weer iemand die vraagt of ik wil bellen om gegevens die ING al lang heeft bevestigd dat ze het hebben maar bewust er niets mee doen ,Kijk zo n personeel vind niet zo maar dat zoek je uit onbekwaam ronduit slecht
Maar wat nu INg heeft mijn mail adres mijn telefoon nr alle gegevens
Als ing probleem wil oplossen oke neem contact op met mij
en kom met een oplossing

oplossen probleem

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 maanden geleden - Hallo Eta, Wat vervelend om te horen, dat je het gevoel hebt niet geholpen te worden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je iets specifieker kunnen zijn waar je tegenaan loopt? Ik kan hier niet echt op uitmaken waar het probleem ligt en waarmee we jou kunnen helpen. Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 23 oktober 2016 om 14:11 geantwoord

Beste Eta,

Een maand geleden heb jij bovenstaande klacht geplaatst. Mijn collega, Yvonne, heeft jou een reactie gegeven. Daar heb je niet meer op gereageerd. Ik ga er daarmee vanuit dat je klacht is opgelost.

Om die reden ga ik jouw klacht op 'opgelost' zetten. Indien je nog vragen hebt, kun je nog contact opnemen.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door eta janssens