Klacht: Onbekende betaling, van welke bedrijf is dit?

op 10 april 2020 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening, alleen weet ik niet van wie dit is. Als ik het opzoek op internet kom ik neer op oplichting. Hieronder gegevens van afschrijving

Naam: Payments via Adyen
Omschrijving: 4315858264588819
0020003036409074 2011059744
: NL48RABO0132394782
Kenmerk: 02-04-2020 13:21 0020003036409074
Valutadatum: 02-04-2020

Zodra ik weet van wie deze betaling is geweest. Kan dit nergens terugvinden

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 april 2020 om 11:55 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]