Klacht: Onbekende betaling

op 18 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16-01 is er een bedrag van €23,88 afgeschreven.
Ik kan niet plaatsen waar deze betaling voor is geweest. De omschrijving vermeld ook helemaal geen bedrijfsnaam of opdrachtgever.

Hoe kan ik nu uitzoeken waar deze betaling voor was?

Naam: Adyen
Omschrijving: 4714845928778875
0020001470513174 54023
AdyenPayments.com
IBAN: NL48RABO0132394782
Kenmerk: 16-01-2017 19:55 0020001470513174

Met vriendelijke groet,
Marjan

Gewenste Oplossing:

Als Adyen voortaan duidelijk in de afschriften vermeld om welk bedrijf het gaat. Dat is élke weer een heel uitzoekwerk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Volgens ons systeem heeft u de bovenstaande bestelling gedaan bij De Digitale School. Voor vragen over deze bestelling raad ik u aan contact op te nemen met de merchant via hun website: https://www.wrts.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Marjannnn