Klacht: Onbekende betaling

op 18 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 16-01 is er een bedrag van €23,88 afgeschreven.
Ik kan niet plaatsen waar deze betaling voor is geweest. De omschrijving vermeld ook helemaal geen bedrijfsnaam of opdrachtgever.

Hoe kan ik nu uitzoeken waar deze betaling voor was?

Naam: Adyen
Omschrijving: 4714845928778875
0020001470513174 54023
AdyenPayments.com
IBAN: NL48RABO0132394782
Kenmerk: 16-01-2017 19:55 0020001470513174

Marjan

Als Adyen voortaan duidelijk in de afschriften vermeld om welk bedrijf het gaat. Dat is élke weer een heel uitzoekwerk.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:12 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Volgens ons systeem heeft u de bovenstaande bestelling gedaan bij De Digitale School. Voor vragen over deze bestelling raad ik u aan contact op te nemen met de merchant via hun website: https://www.wrts.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Marjannnn