Klacht: Onbekende berichten naar nr 00447786205094

op 17 maart 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben sinds 03-02-2017 op de kosten gelopen waar ik geen idee van heb hoe de smsjes hebben plaats gevonden.ik heb hierover met youfone gesproken en er werd gezegt dat het aan de aplicatie facetime en imessage ligt en met de simkaart die je uit en in de toestel plaatst.teneerste staan die aplicaties uit bij mij nooit een activatie berichje van gehad en heb nooit mijn simkaart er uit gehaalt,zou niet weten waarom.ik lees bij heel veel berichtjes dat het om 4 tot 7 berichtjes gaan daar kan ik nog wel meeleven als het fout zit maar bij word er om de 10min dag nacht een smsje verstuurt naar de bovenstaande nr ikzit nu op 600 berichtjes van 0,30 cent per stuk die vanuit mij nr zijn verstuurd dus ik heb het niet over een paar centen maar een rekening van bijna 300 euro,en tot heden gaat het nog steeds verder er word nog steeds smsjes verstuurt via mijn nr het enigste wat ik bu kan doen is me nr laten blokkeren want ik ben onderhand al onderweg naar 500euro

Dat ik alleen voor mijn eigen gebruikte diensten verandwoordelijk ben en dat de rest vervalt.daar bedoel ik mee de 600 smsjes als het nu niet meer is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 23 maart 2017 om 10:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Dashing